İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Haberler

GAÜ'DEN

GAÜ Akademisyeni Dikmen, Eskişehir’de 1000 Kişiye Seminer Verdi

GAÜ Akademisyeni Dikmen, Eskişehir’de 1000 Kişiye Seminer Verdi

Girne Amerikan Üniversitesi (GAÜ), İletişim Fakültesi Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Feriha Dikmen, Eskişehir’de 1000 kişinin katılımı ile gerçekleşen “Etkili İletişim, Beden Dili ve Motivasyon” konulu eğitim semineri verdi.


 


Eskişehir, Odunpazarı, Süleyman Çakır Anadolu Lisesi Konferans Salonunda ve Eskişehir Öğretmenevi, Çok Amaçlı Salonunda GAÜ Eskişehir Temsilcisi Cengiz Karacaoğlu’nun organizasyonu ile 3 farklı oturumda gerçekleşen seminerin açılış konuşmasını ve sunumunu GAÜ İzmir Ofisi Eğitim Danışmanı Mehtap Koç gerçekleştirdi. Seminere, Eskişehir Geneli Lise öğrencileri, Okul Müdürleri ve Rehberlik Öğretmenleri katıldı. Öğrencilerin ve eğitimcilerin yoğun ilgi gösterdiği “Etkili İletişim, Beden Dili ve Motivasyon” konulu eğitim seminerinde Dikmen, öğrencilere sınav stresiyle nasıl mücadele etmesi gerektiği noktasında ve motive olma yöntemlerinden bahsederken, eğitimcilere de, öğrencilere sınav öncesi nasıl yaklaşılması gerektiği noktasında akademik yöntemleri aktardı.


 


Konuyla ilgili açıklamada bulunan Dikmen, seminere öğrencilerin ve öğretmenlerin yoğun ilgi gösterdiğini belirterek, seminerin interaktif bir şekilde ilerlediğini ve katılımcıların konuya hakim ve ilgili olduklarını söyledi. Dikmen ayrıca, seminere katılan eğitimcilere ve öğrencilere, motivasyon, beden dili ve etkili iletişim konularında geniş bilgiler verirken, etkili iletişimin ne derece önemli olduğuna dikkat çekerek, etkili iletişim kurabilmek için neler yapılabileceğini örnekler ve slayt gösterisi eşliğinde katılımcılara aktardı.  


 


Seminerin ardından, GAÜ İzmir Ofis Eğitim Danışmanı Mehtap Koç ve Kıbrıs Amerikan Üniversitesi Tanıtım ekibinden Sevilay Özçelik üniversite bölümleri hakkında bilgi verirken, tercih yaparken ve meslek seçiminde nelere dikkat edilmesi gerektiği noktasında öğrencilere bilgilendirmede bulundu.